تولید محتوای ارزان و با کیفیت

تولید محتوای ارزان و با کیفیت حالا بهتر از همیشه در دسترس شما قرار دارد. اگر شما نیز از قبل به دنبال چنین سرویسی بوده اید، شاید بد نباشد که پیش از شروع کمی درباره ی اهمیت تولید محتوا و یا عنوان بازاریابی محتوا بیشتر اطلاعات کسب کرده و سپس با دید آگاهانه تر و منطقی تر به این موضوع نگاه کرده و تصمیم گیری نمایید.

تولید محتوای ارزان و با کیفیت

تولید محتوای ارزان و با کیفیت حالا بهتر از همیشه در دسترس شما قرار دارد. اگر شما نیز از قبل به دنبال چنین سرویسی بوده اید، شاید بد نباشد که پیش از شروع کمی درباره ی اهمیت تولید محتوا و یا عنوان بازاریابی محتوا بیشتر اطلاعات کسب کرده و سپس با دید آگاهانه تر و منطقی تر به این موضوع نگاه کرده و تصمیم گیری نمایید.

خدمات حرفه ای تولید محتوا ارزان و با کیفیت

دلایل اهمیت سرویس تولید محتوای ارزان و با کیفیت

محتوا و فرایند تولید آن، این روز ها بسیار بیشتر از قبل مورد توجه قرار گرفته است و این باعث شده است که توسط افراد مختلف و در سبک های متفاوتی تولید و منتشر شود. اما چرا تولید محتوا در بسیار جذاب و پرطرفدار شده است؟ مهم دلیل این موضوع توجه بیشتر مردم و شبکه های توزیع به آن است. امروزه موتور های جستجو نظیر گوگل بسیار به درونمایه سایت ها توجه می کنند. همچنین در نمایش نتایج به کاربران این مورد تاثیر گذار است. جدایی از این بسیاری دیگر از شبکه های توزیع نیز به این مورد مهم اهمیت می دهند. شاید یکی از آشنا ترین این شبکه های توزیع که در ایران نیز بسیار معروف است، اینستاگرام باشد.

اینستاگرام یک شبکه‌ی اجتماعی جهانی است که امکان به اشتراک گذاری عکس و فیلم را به مخاطبین می دهد. در بخش های مختلف این شبکه از نظیر اکسپلور، محتوا های نشان داده شده توسط الگوریتم خاصی انتخاب می شوند. به طور حتم فرایند انتخاب بسیار پیچیده است اما اصل ثابت و ساده ای نیز در اینجا وجود دارد. محتوا های خوب و با کیفیت که مخاطبین بیشتری جذب می کنند، بیشتر نمایش داده می شوند.

محتوا پادشاه است

این یک شعار بسیار معروف از نقل بزرگترین موتور جستجو است. گوگل که بدون شک بی رقیب ترین ابزار جستجو در سطح اینترنت است، سعی می کند تا الگوریتم های خود را بر طبق همین شعار طراحی و بهینه کند. محتوا بدون شک همان موضوع اصلی است که مخاطبین در فضا های گوناگون به دنبال آن هستند. مهم نیست که این فضا های مورد بحث حتما مجازی باشند. بسیاری از محتوا های تاثیرگذار در احساسات مردم در فضای محیطی مانند خیابان، کوچه و بازار منتشر می شوند. قانون تخلف ناپذیر در همه ی این ها فقط یک چیز است. محتوای خوب و با کیفیت ابتدا مخاطب را جذب کرده و سپس به مشتری تبدیل می کند. بدون شک این یکی از مهمترین اصول پول سازی در همه ی بازار ها است.

پاسخ به نیاز های تولید محتوایی
تولید محتوای تخصصی و ارزان

نگارش حرفه ای محتوا عامل موفقیت شماست

به طور کلی هر آنچه که شما به مخاطبین خود ارائه می کنید، محتوا نام دارد. اما باید به این نکته توجه نمود که همه ی محتوا های تولید شده اثری مشابه یکدیگر ندارند. مهم ترین عاملی که می تواند در موفقیت شما و تجارتی که آن را رهبری می کنید موثر باشد، توجه ویژه ای به تولید محتوا به صورت حرفه ای و هدفمند است. اگر شرایط شما امکان استخدام یک نفر مسئول تولید محتوا را نمی دهد، می توانید از خدمات تولید محتوای آماده استفاده کنید که اغلب به صورت دورکاری و کم هزینه تر است.

دستمزد تولید محتوا

همانند هر سرویس و خدمات دیگری حقوق تولید محتوا نیز وابسته به عوامل مختلفی است. مهارت شخص نویسنده ی محتوا و تجربه و سابقه ی کاری او از جمله این موارد است. بسیاری از شرکت های بزرگ از اهمیت نقش محتوا در رشد و توسعه ی کسب و کار آگاه هستند. همین موضوع باعث شده است که یک سمت شغلی ثابت به نام مسئول تولید کننده ی محتوا در این شرکت ها به وجود آید. شاید بهتر باشد اگر هنوز بودجه ی زیادی برای این موضوع در نظر نگرفته اید از خدمات دورکاری نگارش محتوا برای وب سایت و شبکه های اجتماعی برند خود استفاده نمایید که کم هزینه تر و با بازدهی بالاتری است.

سرویس تولید محتوای ارزان و اقتصادی
بازاریابی محتوا به زبان ساده چیست

بازاریابی محتوا به زبان ساده

بازاریابی محتوا یک فعالیت خاص نیست، بلکه خود عبارت است از تولید محتوا، تعیین استراتژی محتوا و طراحی تقویم محتوا و … روند کاری بازاریابی محتوا به طور خلاصه عبارت است از یک فرایند مداوم و پیوسته. این مسیر کاری از طریق تولید، انتشار و مدیریت محتوا به پیش می رود. فرایند بازاریابی محتوا هر روزه در حال تغییر کردن است اما ساختار ابتدایی آن تقریبا حفظ شده است. مهم ترین تغییرات آن نیز بیشتر در مورد ابزارها شبکه های توزیع مربوط به آن است. به عنوان مثال مهم ترین شبکه ی توزیع محتوا در قرن گذشته اخیر روزنامه ها بوده اند. امروزه اما با تغییر گسترده سبک زندگی مردم رسانه های دیجیتال و وب سایت ها و شبکه های اجتماعی جایگزین روزنامه ها و مجلات شده اند.

بازاریابی محتوا به صورت معمول برای محصولات یا خدماتی در نظر گرفته می شود که چندان شناخته شده نیستند. تجربه نشان داده است یکی از مهم ترین عواملی که مانع خرید از برند شما می شود، نا آگاهی عمومی نسبت به محصولات و خدمات برند متعلق به شما است. اگر تولید محتوای ارزان و البته با کیفیت بالا برای برند شما انجام پذیرد می تواند بسیار مفید باشد. استفاده از این سرویس به شما اجازه می دهد تا با بودجه محدود نیز حجم مناسبی محتوا داشته باشید. همچنین می توانید با تولید محتوای گسترده و هدفمند نسبت به رقبا جلوه مناسب تری در بازار هدف داشته باشید. همین موضوع می تواند عامل بسیار موثری در تثبیت جایگاه تجاری برند شما و افزایش چشمگیر میزان فروش باشد.

مشاوره رایگان تلفنی دیجیتال مارکتینگ

مشاوره رایگان با کارشناسان تولید محتوا

اگر احساس می کنید برای دریافت خدمات مربوط به سرویس تولید محتوا نیاز به اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره تلفنی دارید می توانید با ثبت شماره تلفن همراه خود از طریق فرم زیر از مشاوره ی تلفنی کاملا رایگان با کارشناسان دیجیتال مارکتینگ استارت پلاس بهره مند شوید!

دریافت مشاوره رایگان

تولید محتوای مفید راز فتح نتایج گوگل

هر کسی که از اینترنت و فضای مجازی استفاده می کند به طور حتم موتور جستجو گوگل را می شناسد. هر مقدار که به جلو می رویم روند کاری موتور های جستجو نظیر یاهو و بینگ و… مانند بسیاری از موارد کاربردی دیگر در زندگی تغییر می کنند. یکی از مهم ترین بروز رسانی هایی که در چند وقت اخیر در موتور های جستجوگر بزرگ رخ داده است، توجه بیشتر به محتوا و کاربرد آن برای مخاطب است. احتمالا یکی از اصلی ترین ویژگی هایی که هر کاربر در جستجو های اینترنتی دنبال می کند، پیدا کردن نتایج مفید و کاربردی است. به همین دلیل موتور های جستجو سعی کرده اند تا بیشتر از قبل به روند تولید محتوا توجه کنند.

توجه بیشتر به اصل محتوا اما می تواند بسیار مفید تر از آنی باشد که فکر می کنید. محتوای اصیل و با کیفیت، رضایت مخاطب را در پی دارد و احساس خوبی در او ایجاد می کند. همین احساس خوب می تواند چرخه خرید و فروش را در فضای اینترنتی روان تر و آسان تر کند. از طرفی نگارش محتوای با کیفیت نیازمند تجربه و دانش است پس بازار به سمت تخصصی شدن پیش می رود. در نهایت استفاده از این الگوریتم هوشمندانه برای نشان دادن نتایج هر جستجو، یک معامله ی برد-برد برای طرفین است.

فتح نتایج گوگل با تولید محتوای ارزان و مفید
کپی رایتینگ حرفه ای و ارزان قیمت

تولید محتوای ارزان متن های تبلیغاتی ( Copywriting )

منظور دقیق از متن تبلیغاتی در واقع نوعی بازاریابی محتوایی است که در آن کلمات و جملات نقش مهمی دارند. متن های تبلیغاتی اغلب به معرفی محصولات و سرویس های جدید و با اهمیت بیشتر می پردازند. همچنین در این نوع محتوا هدف اصلی فروش بیشتر و اعتماد سازی برای ترویج استفاده از کالا و خدمات است. یک کپی رایتر حرفه ای باید بتواند به خوبی محصولات و خدمات جدید و قدیمی را به مخاطبین توضیح دهد، و با انجام این کار بستر فروش و پولسازی را برای آن برند فراهم آورد. مهم ترین اصولی که نویسنده ی متن های تبلیغاتی باید به آن مسلط باشد عبارت اند از: روانشناسی – اقتصاد – آشنایی با نوع بازار هدف – شناخت کامل محصولات و خدمات – اطلاع از مزیت های رقابتی محصول و برند – شناخت مخاطبین هدف و … در نهایت اما به موضوع پی می‌بریم که نوشتن متن های تبلیغاتی به مراتب دشوارتر از نگارش متون معمولی است.

استراتژی تولید محتوای هدفمند

تولید محتوای ارزان قیمت و هدفمند

هدف گذاری یکی از مهم ترین عوامل در تاثیرگذاری بیشتر محتوا های تولید شده در سطح فضای مجازی است. بهتر است پیش از تعیین اهداف به این نکته توجه شود که محتوا قرار است در چه رسانه‌ای منتشر شود؟ سپس با توجه به موارد متعدد دیگر تولید کننده ی محتوا بر اساس همان شبکه ی توزیع خاص اقدام نماید. برای مثال می توان به تفاوت بین محتوای تولید شده برای انتشار در تلگرام و وبلاگ اشاره کرد. مطمئنا شبکه‌ی اجتماعی تلگرام محل مناسبی برای درج متن بلند که خواندن آنها بسیار زمان‌ بر می باشد، نیست. و به صورت کاملا برعکس، محتوا های کوتاه و مختصر مناسب انتشار در وبلاگ نیستند زیرا اکثر مردم معمولا برای خواندن مطالب طولانی تر، وبلاگ ها را در سطح اینترنت بازدید می کنند.